
The Most Valuable Brazilian Brands
Under the technical coordination of Eduardo Tomiya, founding partner of TM20 Branding and pioneer in the methodology of financial valuation of brands in the country, the ranking of the Most Valuable Brazilian Brands has been carried out by IstoÉ Dinheiro magazine since 2003.
Check out the materials, news and ranking criteria.

Neste ano, o ranking será publicado no InfoMoney em conjunto com a TM20 Branding, Brazil Panels e Elos Ayta.
Para isto, estamos conduzindo estudos em 20 categorias diferentes, com o objetivo de lançar o mais robusto ranking de marcas brasileiras mais valiosas — combinando a força das grandes marcas nacionais com o valor construído por marcas regionais em seus territórios.
Até a divulgação do ranking completo, iremos compartilhar os resultados de algumas categorias que fazem parte do ranking de 2025. Acompanhe as novidades em nosso site e no InfoMoney.
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Ranking de Marcas Mais Valiosas do Brasil passa a ser publicado no InfoMoney
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Varejo Alimentar: Assaí e Atacadão lideram ranking de marcas mais valiosas do varejo alimentar
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Materiais para Construção: Tigre é a marca mais valiosa de materiais para construção
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Hospitais e Laboratórios: São Luiz, da Rede D’Or, lidera entre marcas mais valiosas de hospitais e laboratórios
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Construção Civil: MRV Engenharia vale R$ 5,16 bilhões e lidera ranking do setor
O Brasil tem marcas fortes. Mais do que isso: tem marcas presentes, humanas e relevantes — sejam elas locais ou nacionais. E esse valor merece ser reconhecido, medido e compartilhado.
Previous editions
For the 20th year, IstoÉ Dinheiro magazine publishes the most comprehensive study carried out in Brazil on brand value and strength. There are three rankings prepared by the consultancy TM20 Branding in partnership with the global agency WPP based on 17,000 interviews and financial data provided by TradeMap. Get to know the leaders and lessons from those that most grow in the eyes of Brazilians.

For the 20th year, IstoÉ Dinheiro magazine publishes the most comprehensive study carried out in Brazil on brand value and strength. There are three rankings prepared by the consultancy TM20 Branding in partnership with the global agency WPP based on 17,000 interviews and financial data provided by TradeMap. Get to know the leaders and lessons from those that most grow in the eyes of Brazilians.
Check out the complete article on the 2022 ranking, published in issue Nº 1277 of IstoÉ Dinheiro magazine.
Purpose, reputation, legacy, value
istoedinheiro.com.br/proposito-reputacao-legado-valor/
The marketplace that outperformed the big banks
istoedinheiro.com.br/o-marketplace-que-superou-os-bancoes/
The bank that beat the favorites
istoedinheiro.com.br/o-banco-que-desbancou-as-favoritas/
Disruption, trust and result
istoedinheiro.com.br/disrupcao-confianca-e-resultado/

